søndag 9. november 2008

JENTEKVELD + KAMP

Ah, igår kveld samlet alle jentene i gjengen seg hos Oda. Det er så koselig når vi får det til at nesten alle kan komme (Vi manglet Madelene og Bente). Vi er 10 jenter som er splittet på 4 skoler, så vi ser hverandre ikke så veldig ofte. Vi bestilte pizza, kjøpe godteri, og koste oss.

Vi så på filmen PS. I Love You. Den var så sykt fin og trist den! Etterhvert satt nesten alle jentene med sorte mascarastriper nedover kinnene og snufset. Så skulle folk hjem og jeg og Julie fant ut at foreldrene våres hadde drukket så vi kunne ikke bli hentet og siste buss var gått. Det endte med at vi sov over hos Oda, og ble hentet idag tidlig, i 12 tiden.



Nå har jeg sittet og sett på cupfinalen i fotball, og må gratulere Vålerenga! De spilte veldig bra og fortjener seieren.


VÅLERENGA NORGESMESTERE 2008

Jeg fryser litt, så nå skal jeg (eller mamma da) fyre i peisen, så skal jeg sette meg ned i godstolen med en kopp te og kose meg! Må gjøre litt lekser også da, men det kan vente.

<3

2 kommentarer:

Maren sa...

vålerenga vant av kun flaks, bare fordi stabæk hadde tatt seieren naivt på forskudd, men BARE flaks. vif suger ;)

men du er heit da<3

Helle sa...

du er go du hanna :'D kjedelig med lekser. men kos å sitte foran peisen da <3 we. savner deg frøken, sees snart?