torsdag 13. november 2008

Igår kveld satt jeg lenge oppe og skrev ferdig en engelsk artikkel som jeg måtte levere innen 23.55. Jeg ble akkurat ferdig kl 23.47 og rakk og levere! Da la jeg meg til å sove meg en gang, men sovnet ikke før halv ett-ett tiden.

Idag tidlig, klokken 06.00 ringte vekkerklokka. Herlig lyd.. Jeg må stå opp kl 6 for å rekke å bli ferdig til 7, da jeg må dra til skolen. Hardt liv. Men idag var jeg hypp på å sove 10 min lenger. Dumt valg. Jeg er sikker på at jeg ikke var helt våken da jeg skulle sette vekkerklokka på 10 min til, fordi det klarte jeg tydeligvis ikke, og sovnet.. Da jeg våknet senere, fikk jeg litt sjokk. Det var helt lyst ute og sol og greier. Jeg kjente ett lite stikk av angst og så på klokka. 12.36. oops, forsovet meg gitt. Men da fant jeg ut at det ikke var vits i å gå på skolen, da jeg ville rukket den siste halvtimen bare. Jeg la meg tilbake i sengen og sov litt til, til halv 2, før jeg sto opp. Nå sitter jeg i sofaen i joggebukse og hettegenser og drikker te.

Det er litt kjipt å miste hele dagen på skolen idag, siden vi skulle lage no tegneserie greier i illustrator, men nå henger jeg sykt mye etter, ergo; mer lekser. bah!

Jeg kom til å tenke på tiden vi jentene hadde i Malta i sommer, savner det skikkelig! Legger
ut noen få bilder:








Fra venste; Maren, Ina, Julie, Oda, Hanna, Vilde

Skriver nok litt senere også, men nå skal jeg dusje, ta hårkur og ansiktsmaske. <3>

8 kommentarer:

Sigrid sa...

Haha, STRESS med skole..
Malta ser digg ut, jeg angrer dypt og hellig på at jeg ikke ble med. :(
Fin blogg <3

Hanna sa...

Dumt du ikke ble med ja :/ Får ta det igjen på en annen ferie vettu :D
Takk, din også <3

Eline sa...

Savner Malta jeg! :/
Men skal heldigvis 60 % sikkert tilbake uten EF neste år med Caroline, Siri, Jannike, Stina og Anja :D

Hanna sa...

åå, heldig :D det vil jeg også :O men skal til usa med julie tror jeg:D <3

Maren sa...

jeg savner malta for hæælvøtø!! :(

*tørketørke*

Hanna sa...

*wiipe* :D

Anna Liisa sa...

Jeg var og på Malta i sommer,
sykt digg :D
var du på språkreise?

Fin blogg ^^

Annett sa...

Ååå, nå som jeg ligger i senga mi og fryser frista det skikkelig å dra til Malta :)

Fin blogg og bilder btw! ^^

Ps. det går forresten ikke å kommentere som anonym eller med en annen blogg. Det gikk hvertfall ikke med meg, måtte linke fra min gamle blogg.. www.annett.ipublish.no