fredag 7. november 2008

FATSO + FRIDAG

Ops, folkens. sorry, nå har jeg vært dårlig til å blogge i det siste! Men det kan kanskje være fordi det ikke har skjedd så veldig mye spennende.. Bare skole og liksom alt det vanlige. Men idag hadde vi ihvertfall hjemmedag fra skolen, siden det var planleggingsdag ellernoe slikt for lærerne. Det var utrolig deilig å sove lenge!

Mamma vekket med halv 12, da hun dro på jobb. Da sto jeg opp, lagde meg te, fyrte i peisen, og satt meg ned for å begynne på lekser.. bah, det er kjedelig. Men jeg skulle skrive en "moderne fortelling" som måtte inneholde eventyr formuleringer som tallene 3,7 og 12, og "det var en gang" osv. Først slet jeg litt med å finne på noe, men så skrev jeg en litt morsom historie om 3 akademiet studenter: Hanna (meg, 1.klasse), Celin (2.klasse) og Stian (3.klasse) som skulle til Bislet kebab for å kjøpe seg mat. Skrev den som de tre bukkene bruse. Må si den faktisk ble litt bra! Eh, fant ut at norsken min suger veldig mye da jeg sendte fortellingen til Iselin, og hun rettet og kommenterte masse masse med rødt og sendte tilbake. Det var litt nedtur, men nå slipper jeg ihvertfall å få flere karakterers trekk pga skrivefeil og dustete formuleringer! Takk iselin :D <3

Så dusjet jeg og ordnet meg, skulle inn til Oslo og møte min beste venninne Julie! Vi dro til saga og skulle kjøpe billetter til FATSO, men den gikk ikke på saga eller klingenberg, så vi måtte se den på eldorado. Den var bra syns jeg! Men kanskje litt i overkant grov? hehe.

FATSO<3



På bussen hjem traff vi Ann Louise, Jaffa, Kaja, Geir, Bente, Tonje og Ina, som også hadde vært på kino. Nå sitter jeg her og ser litt på tv.

Tenker jeg skal legge meg snart, og håper på at det ikke regner i morgen.
*Krysse fingrene
*

2 kommentarer:

Ida Sophi sa...

Ha,ha! Den historien må jeg lese!:) Snakkes, SØTE >Hanna!:)

Hanna sa...

Haha, :D snakkes søta <33