mandag 17. november 2008

BYEN MED BESS

Idag etter skolen skulle jeg møte min bestevenninne Julie! Men siden jeg slutta en time før henne fikk jeg Simen og Marius til å vente litt sammen med meg. Etter det møtte vi Ann Louise og Kjersti, Ann louise skulle hjem, men Kjersti ble igjen en liten stund mens jeg fortsatt ventet på Julie.

Etterhvert kom Julie da, og vi sa hade til Kjersti. Så loka vi litt på nasjonal med vennene til Julie fra skolen hennes, før vi gikk for å kjøpe noe å spise. Vi kjøpte noen gode sjokoladekjeks og brownies på bakeren på Paleet, før vi gikk for å kjøpe litt sminke osv. Senere skulle Julie ha seg jakke, så vi gikk litt og lette etter en fin en. Jenta er så sær, så hun ville ikke ha noen av de! Men tilslutt fant hun seg en fin boblejakke. Så skulle vi kjøpe kjoler, og jeg kjøpte en søt sort en fra H&M, det kommer bilde senere (i morgen) og Julie kjøpte en grå kjole og en cardigan fra Gina Tricot.

Så gikk vi og kjøpte kaffe på Stockfleths (beste kaffen!) før vi tuslet opp mot Fredriks Gate, for å ta bussen hjem. På bussen var vi så slitne så vi sovnet begge to helt bakerst!

Koselig dag med deg bestevennen min :)

<3

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Høres koselig ut :D Gleder meg til lørdag, se alle sammen igjen!

Ida Sanden sa...

Ååh, jeg elsker Stockfleth's :)