torsdag 20. november 2008

Idag hadde vi medie i 8 timer på skolen, det vil si hele dagen! Vi hadde om "reklame, informasjon og propaganda". Det var faktisk ganske interessant, og vi fikk en oppgave å lage en plakat til PEPSI MAX. Lurer på åssen jeg skal få det til.. har en uke på meg. shit. men jaja, det går seg til!

Skulle egentlig være med Marius, Simen og Betty og kjøpe en genser til marius men jeg fikk ikke med meg at vi skulle på Oslo City, så jeg gikk av på Tullinløkka :O Jaja, skulle likeve møte Julie, og vi tok turen innom Mc'ern, som dere ser på bildet, og kjøpte milkshakes. Jeg fikk/tok ballong! som vanlig ;)



Nå skal jeg spise middag, rydde rommet (det er HELT bomba), dusje, støvsuge, se på prison break, blogge litt til, SOVE <3

4 kommentarer:

Sigrid sa...

åh, media virker funs!

niice pic :D

Anonym sa...

jeg har tagget deg i bloggen min :)

Anonym sa...

lenge siden du har blogget nå! alt bra?

Else Marte sa...

Åh, håper jeg kommer inn på media til høsten!! :)