lørdag 15. november 2008

SANDVIKA

Idag har jeg, mamma og min lillesøster vært i sandvika og handlet! Jeg fikk endelig handlet ny jakke, siden den forrige ble stjålet!


Outfit: Jeans; bikbok. Genser; Gina Tricot. Sko; Uggs. Søster sin skinnjakke.

Dette kjøpte jeg:

Topp; Mango, 159 kr,-


Kjole; Gina Tricot, 149 kr,- Strømpebukse; Gina Tricot, 99 kr,- Smykke; Cubus, ca 100 kr,-(husker ikke)


Øredobber; Gina Tricot, 49 kr,-


Øredobber; Cubus, 79 kr,-


Smykke; Cubus, ca 100 kr,-


Jakke; Missing Link, 1000 kr,- (original pris 2000 kr, men det var 50% salg!)

<3

8 kommentarer:

Ina sa...

Så søt og fin blogg du har, Hanna :)
Dritsøt kjole du kjøpte deg btw, søta! :D
må treffes fort <3

Hanna sa...

Tusen takk vennen min :D
Du er søt <3
Treffes snaart vettu :D!

Sigrid sa...

FIN jakke Hanna :D
de andre klærne var også fine ofc! <3
sees i morgeen :)

Hanna sa...

takk :D
Ja, vi sees i morgen pus <3

Maren sa...

veldig søt kjole. og flott at du fikk kjøpt deg ny jakke :D

Marie sa...

omg så mye fint ;-D

Hanna sa...

Takk :D Sees i morgen :D

Anonym sa...

Å, så fine ting! Jeg elsker perler, så det smykket likte jeg :) Alt annet var også kjempe fint! Luckyy you!