søndag 5. oktober 2008

GUMMISTØVLER ?

Idag ble jeg med pappa på hytta, i Moss (fuglevik), fordi han skulle snekre noe greier og jeg hadde en del lekser å gjøre. Bestemte meg å bli med siden det ikke er internett der, og da kunne jeg gjøre leksene uten å spore fullstendig av (som jeg egentlig alltid pleier å gjøre). Det gikk vel og bra, helt til jeg ble lei av å skrive artikkel om "ungdom og internett" og begynte å surre i photoshop, ta bilder av drittværet osv. Tilslutt ble artikkelen ferdig da og jeg kunne puste lettet ut, enda en lekse ferdig.. lekser i ferien liksom, hallo ? kjipe saker. men men.

Jeg hater regn.. og storm, som det var i natt. Det er kjedelig. Men så begynte jeg å tenke på at jeg ikke kan rusle rundt i mine slitne, men kule (gule) converse hele høsten, så jeg må virkelig kjøpe meg gummistøvler snart...

Her er noen bilder av forskjellige jeg fant, men jeg klarer liksom ikke bestemme meg om jeg liker noen av de. Hjelpe meg ?





9 kommentarer:

Maren sa...

Jeg har to par Ilse Jacobsen, og jeg digger de. jeg synes også personlig at de er finere enn f.eks hunter :)

Hanna sa...

Jaa, syns de er fine jeg også :) liker de fra Juicy også, meen aner ikke hvor man kan kjøpe de. hoho. vet du??

Bente sa...

juicy støvlene selges på giotto på ss =)

Hanna sa...

ok takk, skal se <3

Anonym sa...

jeg syns de på 4 og 5 bilde av finest :) di har ett par kule på dna også. di er hvite med bilde av marilyn monroe på :P

Hanna sa...

på dna? okey, skal sjekke ut :) hvor ligger de butikkene :D?

Camilla sa...

Elsker gumistøvlene til Ilse Jacobsen :) Har ett par ! :)

Anonym sa...

di har dna på strømmen storsenter :)

Hanna sa...

Okei takk :D